2013. június 27., csütörtök

Clear Day, Cloudy Day

Ma beszéljenek helyettem a képek!
Ennyi született a mai kis felfedezőutamból, ami alatt nem egyszer éreztem magam teljesen elveszettnek, de valahogy csak hazataláltam, úgyhogy nagy baj már nem lehet. ;)
Az első itteni levelem :)
A legbátrabb nyuszi, aki nem futott el a kamera elől




Nyomok a homokban...

Rokonaim ;)


Csak kétszer ázott el a cipőm, míg ezt végre lekaptam....és erre belóg a fülhallgatóm zsinórja?!




Timi, ezt csak neked ;)
Hát ennyit mára, aztán jók legyetek! =]

2 megjegyzés:

  1. Na és akkor most, hogy túl vagyunk mindenen (leginkább a forgatásonXD), kezdődhet is a pótlás~~~:D Igaz ezt a posztot nagyrészt kibeszéltük már facebookon, de mivel az egyik képet külön nekem címezted, bunkóság lenne, ha nem mondanék köszönömöt itt is~~~:))) Bár továbbra is diszkriminációnak tartom, de majd én kísérgetem Jongiet~~~XD Az uncsitesóidat meg ismét puszilom, és mondd meg nekik, hogy egyszer azért meghívhatnának egy jó nyálkás kávéra, vagy valami....XD (és nem kötekedésképp (tényleg nemXD), de hogy tudtad kétszer eláztatni a cipőd?XDXD Ha már vizes, akkor vizes, nem?XDXD... Ne utálj...XD de ezt muszáj volt megkérdeznemXD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezzel kötekedéseddel sikerült elintézned, hogy ne hívjunk meg családi kávézásra XD Amúgy se tudnánk eldönteni, hogy kinek a házában tartsuk ;)
      És akkor úgy mondom, hogy kétszer "elárasztotta a cipőm a víz", az úgy jó?

      Törlés