2013. július 23., kedd

One More Step

FÉLIDŐ!!!

Legalábbis kábé =] De mivel, mint reggel, két perccel az indulásom előtt kiderült, mára is szabit kaptam, ezért kihasználom az alkalmat, hogy erre is kitérjek egy picit.
Én is csak most számoltam ugyanis utána, hogy pontosan négy hete érkeztem meg ide. Na jó, a kekeckedők miatt (Timi) hozzáteszem, hogy nem órára, de dátumra pontosan.

Ezt már csak onnan is tudom, hogy most kellett másodszorra feltöltenem az itteni kis Nokiámat XD Mert először két hét után merült le a kis aranyos. Lehet, hogy nem intelligens és egyszerű, mint az ásóbot, de legalább kitartó!... Hmmmm... Emlékeztet valakire...

Meg a hajam is eléggé lenőtt már. Vágás után egész tüsi volt hátul, de most már ott is jó egypár centis.De legalább rendesen el tudom tűrni és nem lóg állandóan a szemembe.

Mondjuk, mióta dolgozom, általában hátra van fogva valahogy, de most, hogy ebben a két napban nem úgy hordtam, feltűnt, hogy nem kell két pillanatonként kihessegetnem a szememből.

Az éjjeli szekrényemen is egyre jobban gyűlik a szemét XD Mivel csak lent van szemetes, én meg egy lusta disznó vagyok, ezért van az ágyam mellett egy zacskó, amibe az apróbb szemetet gyűjtöm és úgy érzem, lassan ideje lenne levinnem...

Amúgy nagyon fura, mert sokkal rövidebbnek tűnik az eddig itt töltött időm, mint egy hónap. Talán csak az elmúlt két hét egyhangúsága miatt, nem tudom. De az biztos, hogy, ha a következő négy hét is ilyen gyorsan eltelik, akkor nagyon hamar viszont látjuk egymást ;)

Lassan mindenki kezdjen el gondolkodni, hogy mit szeretne kapni a La Manche csatornának ennek az oldaláról, mert aztán még fel is kell kutatnom. = ] Most mondom, skót szoknyát és skót dudát senkinek nem viszek XD Ellenben bármi mást szívesen, ami elfér a bőröndömben.
De a nagy újraegyesülés és minden mellett már most kérnék mindenkitől egy napot, vagy talán inkább kettőt, amit a laptopom előtt gúvadva tölthetek el.

Addigra ugyanis negyed év lemaradását kell majd behoznom fanolásban, ami el sem tudjátok képzelni, mekkora munka. Kivéve persze azok, akik szintén ebben élnek.

De komoly, kezdek súlyos tüneteket észrevenni magamon. Az elmúlt egy hétben például hatalmas vágyat éreztem arra, hogy ázsiai sorozatok/filmek/műsorok helyett, amerikai, magyar szinkronos filmeket nézzek.

 Igaz, így végre a látott filmjeim listájára írhatom, többek között, a Verdák 2-t, az Éjsötét Árnyak-at és a Gru-t, amik eddig ilyen vagy olyan okból kimaradtak az életemből. Mondjuk egyik sem volt az a kolosszális élmény, de egyszer mindegyik nézhető.

Egyedül zenei téren maradtam többé-kevésbé képben, mert az olyan monoton melót, mint az enyém, csak jó zenék mellett lehet végezni. Bár csak pár napja szembesültem a ténnyel, hogy nem kell teljes csendben takarítanunk. Pontosabban, azt eddig is tudtam, hogy a lengyelek hallgathatják a rádiót vagy benyomhatják a tévén a zenecsatornát, csak azt nem tudtam, hogy más, egyszerű halandók is. Szóval most már mindig viszem magammal a telefonom a szobákba és szépen, viszonylag halkan, félig csukott ajtó mellett partyzom, miközben pucolom, amit kell.

A szigetelés jó, úgyhogy a vendégeket nem zavarom, nekem viszont nagy segítség, hogy nem csak a rongy nyikorgását kell hallgatnom az üvegfelületeken.
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy ez a durván 6 hét, amit a hotelben fogok tölteni, mennyire változtatja meg a takarításhoz való hozzáállásomat. Valószínűleg csak még jobban megutálom majd, de lehet, hogy nem. A remény hal meg utoljára.

Az viszont biztos, hogy máris előhozta belőlem a zsörtölődő takinénit XD Meg se tudnám számolni, hogy napjában hányszor küldöm el a vendégeket melegebb éghajlatra magamban.

Persze a folyosón mosolygok rájuk meg minden, de bent a szobában szidom őket, mint a bokrot. Főleg, ha két nap egymás után visszamegyek ugyanabba a szobába és látom, hogy mit műveltek azzal, amit előző nap olyan szépen kisuvickoltam nekik.
És kijelenteném, hogy a borravaló sem sokat enyhít a dolgokon. Egy 20 penny-st legalábbis még sosem láttam WC-t pucolni...

Sőt, igazából még nagyobb bunkóság egy teljesen retkes szobában otthagyni fél fontot, mint egy viszonylag tiszta szobában nem hagyni semmit... De persze a legnagyobb bunkóság összegányolni a szobát és nem hagyni semmit X/
Jah, amúgy a Stephen King könyvnek, amit hoztam, annak is pont most tartok a felénél, szóval nagyon összeértek a szálak! :)

És igazából, talán ez minden, amit ma el akartam mondani...
Love y'all!


1 megjegyzés:

  1. Átérzem problémádat! Én is alig tudom behozni a lemaradásomat, pedig én csak 2 hetet voltam távol. ;) Bevallom a Jaejoong-os gif-nél úgy kb. 5 percre lefagytam. :P És akkor írom, hogy nekem mit hozhatnál: egy egyszarvút, egy Ajax-os/A-jax-os tisztítószert, egy nagy és színes nyalókát, egy pár kavicsot a partról és esetleg te is hazajöhetnél. :D XD Jó, a kívánság lista egy kicsit túlzás, ne vedd komolyan. :)

    VálaszTörlés