2013. június 24., hétfő

Again & again

Kedves Mindenki!


Lassan két éve annak, hogy hasonló küldetésbe kezdtem. Akkor az olaszországi kalandjaimat meséltem el nektek, többé kevésbé rendszeresen érkező e-mailekben. (Aki nem emlékszik ilyenre, azt valószínűleg akkor még nem ismertem, sorry.)


Most, hogy újra előttem a lehetőség, hogy hosszabb időt tölthessek külföldön, úgy döntöttem, újra belekezdek egy ilyen projektbe. Ezúttal kicsit modernebb formában. Már csak azért is gondoltam erre, mert a múltkor is sokan mondtátok, hogy élvezettel olvastátok az irományaimat és egy új oldalamról ismertetek meg. Ennek pedig én nagyon örülök és be kell vallanom, így az utazás előtt, hogy az egész kiruccanásban azt várom a legjobban, hogy megoszthassam veletek is. :)
Hála a bloghoz tartozó különböző funkcióknak, ezúttal megpróbálhatom kicsit színesíteni a mondanivalómat képekkel, videókkal, zenei aláfestéssel, ami talán még inkább feldobja majd a sztorikat és amikért talán illene előre is elnézést kérnem XD

És, ha már itt tartunk, nem zárom ki annak a lehetőségét, hogy néha olyan nyelven fogok kinyilatkoztatni vagy olyan dolgokról beszélni, amit nem mindenki ért majd, amiért szintén sűrű elnézéseket kérek.
Ennek ellenére remélem, hogy sokan és szívesen olvassátok majd, amit írok, mert minden egyes oldalmegnyitást vagy kommentet látva kicsit kevésbé hiányoztok majd. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése